tirsdag 8. oktober 2013

Et julekort

Å lage julekort har vært nedprioritert iår, men i helga ble det et enkelt ett, måtte bare slenge meg med på utfordringen hos Sketchy Colors , der vi skulle bruke fargene rosa, krem og hvit.
Ikke de vanligste julefargene, men ... det er jo da det blir en utfordring! :-)


Ikke ofte jeg skriver blogginnlegg før klokka sju på morra'n, så nå må jeg "få på meg fillene" og komme meg på jobb.

Ha en vidunderlig dag alle sammen, og tusen takk for alle hyggelige kommentarer om strikkalestene mine!! :-)

3 kommentarer:

  1. Vanskelige farger å lage julekort i, men den utfordringen klarte du fint :)
    Flotte sokker,sjal og pulsvanter også. De ble skikkelig flotte med blonder på !
    Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  2. Ikke de vanligste julefargene nei, med kortet bitt ble både jul, og aldeles nydelig!
    Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:

    SvarSlett