tirsdag 17. februar 2015

Og jula varer helt til påske...

Ja, sånn kan det iallefall virke hvis du skulle slumpe til å stikke innom bloggen min, for her var det ikke mye aktivitet..

Jul og nyttår er jo forlengst unnagjort, januar er historie og vi er allerede passert midten av februar!

Ungene har vinterferie, mens vi voksne jobber som vanlig.

På hobbyfronten har det gått mest i strikking denne vinteren, men litt tags og et-par scrappesider har det da blitt:

















De to nederste bildene er fra scrappetreffet i Egersund, hvor jeg var på kurs med superflinke og inspirerende Riikka !! Laget de fire små ATC-ene på kurset, og "måtte" bare lage en ArtJournal-side etterpå! :-)

Ha en finfin februarkveld alle sammen, og gidder du å legge igjen en liten kommentar her inne blir jeg ekstra glad.. :-D

4 kommentarer:

  1. Så mye lekkert. Og jul har vi året rundt :)

    SvarSlett
  2. Så kule de ATC'ene var, Riikka er inspirernde. AJ'en viser jo det :)
    Gøy å se at du har børsta støv av bloggen din, savner alle de lekre kreasjonene dine.
    Gjett hvilken tag jeg likte best da ;) Røde hus og masse snøfnugg.. sukk.. så fiiiin
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  3. Heisann og hoppsann... :) så mye fint du har fått lagd :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Her var det mye herlig.. Riikka var helt utrolig inspirerende, beste kurset jeg noen sinne har vært på :)

    SvarSlett