mandag 25. mai 2015

Mai vi har....

.... og pinse er det også!

Ikke mye aktivitet her inne, flere grunner til det..

Men, her kommer iallefall noen  bilder av konfirmasjonskortet jeg laget til eldstejenta sin konfirmasjon 2.mai.

Spekulerte lenge på hva slags kort jeg skulle lage, men etter litt "grubling" og leting i gamle teknikker og gamle scrappeblader, endte jeg opp med denne.
Ble nesten som en liten bok, med hele ti sider som skulle fylles.
Det er laget av 1 stk kartong 12 x 12 '' pluss mønsterark til permen og til å pynte sidene med.

Fargene ble valgt ut fra fargene på bordpynt, og at jenta elsker grønt.






Ser at en del av bildene har "lagt seg over på siden", beklager det! 

Ønsker alle en finfin siste uke av mai! 

18 kommentarer:

  1. Så flott kort du har lagd her. Morsomt å se en ny bretting :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg :)
    Herlig kort du har laget til konfirmanten deres :)
    Sarte farger i kul kontrast med den sorte og bildene:)
    Ønsker deg alt godt:)
    Klems, Bente

    SvarSlett
  3. Fantastisk kort. Masse arbeid nydelige farger. 👏👏👏😃

    SvarSlett
  4. Flott kort til dattera di :)
    Ha en fortsatt fin pinse :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig og gjennomført konfirmantkort!

    SvarSlett
  6. Jeg gjør det enkelt, jeg er enig med alle over her :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Takk for kjempefin blogg :)

    SvarSlett
  8. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. f137a0b0199de680372337676fd35d2f
    website kurma
    sms onay
    website kurma

    SvarSlett
  9. Thank you for your explanation, very good content. e2397bd551d931bb7e6f513674ff7878
    define dedektörü

    SvarSlett